یک تیم پیر در لیگ برتر+عکس| ۳۵ ساله‌های تاثیرگذار فوتبال ایران سلیمی به بازی با فولاد می‌رسد یا نمی‌رسد؟ باشگاه استقلال نیمی از قرارداد بلانکو را پرداخت نکرده است نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل‌گهر سیرجان + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی استقلال و فولاد + قیمت و لینک خرید بازی پرسپولیس و هوادار، بدون حضور تماشاگران! برنامه ریزی سازمان لیگ بدون آینده نگری| چرا پیکان میزبان بازی آخر مقابل استقلال شد؟ تاریخ و ساعت بازی سپاهان و مس رفسنجان در لیگ برتر | نویدکیا و سپاهان بهم رسیدند اوسمار: دوست دارم فصل بعد در پرسپولیس بمانم پرداختی استقلال به سسما کامل شد سیل به ورزشگاه میزبان جام جهانی هم رحم نکرد! + عکس برنامه بازی‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال | رقابت سرخابی‌ها با رقبا در تهران + عکس ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر هوادار در هفته بیست و هفتم لیگ برتر تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و هوادار در لیگ برتر فوتبال | اوسمار چشم‌انتظار لغزش نکونام اعلام نامزد‌های برترین بازیکن و مربی جهان در سال ۲۰۲۴ توسط گلوب ساکر | رئال مادرید با بیشترین نماینده علت محرومیت تماشاگران مرد از بازی‌های پرسپولیس و سپاهان چه بود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت حضور برهانی در آکادمی استقلال منتفی شد؟| ضیایی به زودی حکم می‌گیرد پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مهلت ده‌روزه CAS به AFC| شکایت فوتبال ایران از بحرین به کجا رسید؟

  • کد خبر: ۶۴۱۵۰
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
مهلت ده‌روزه CAS به AFC| شکایت فوتبال ایران از بحرین به کجا رسید؟
شکایت ایران از میزبانی بحرینی‌ها وارد فاز جدیدی شده و حالا شنیده می شود که CAS به AFC مهلتی ده روزه داده تا پرونده را به سرانجام برساند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دیوان داوری ورزش، پرونده شکایت ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا را به‌علت اهمیت موضوع، با ۳ داور بررسی خواهد کرد. CAS همچنین به AFC ۱۰ روز مهلت داده تا دفاعیات خود را درباره صدور یا عدم صدور دستور موقت ارائه دهد. پس از مخالفت کنفدارسیون فوتبال آسیا مبنی‌بر رسیدگی سریع به پرونده شکایت ایران از این کنفدراسیون به‌علت اعطای میزبانی مسابقات انتخابی جام‌جهانی در گروه ایران به این کشور، اکنون دادگاه داوری ورزش نسبت به درخواست ایران برای صدور دستور موقت درباره این پرونده شده است.
 
در همین‌راستا، فدراسیون فوتبال سومین بیانیه خود درباره این پرونده را منتشر کرده که به این شرح است: ۱. مطابق اعلام دیوان داوری ورزش (CAS)، نامه مورخ ۲۴‌فروردین فدراسیون فوتبال ایران، مبنی‌بر درخواست رسمی برای رسیدگی به دستور موقت، وصول شده است؛ ۲. مطابق نامه دریافتی امروز، دیوان داوری ورزش (CAS) ضمن دریافت و پذیرش درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای رسیدگی به دستور موقت، به AFC ۱۰ روز فرصت داده است تا دفاعیات خود را در‌این‌زمینه به CAS ارسال کند؛ ۳. دیوان داوری ورزش (CAS) اعلام کرده است که با توجه به اوضاع‌و‌احوال و اهمیت موضوع، رسیدگی به این پرونده توسط هیئت داوری، متشکل از ۳ داور انجام خواهد شد.
 
فدراسیون فوتبال ایران به‌دلیل تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات مقدماتی گروه C‌جام‌جهانی آسیا در بحرین به دادگاه داوری ورزش شکایت کرده است. AFC ماه گذشته اعلام کرد بازی‌های باقی‌مانده در مقدماتی جام‌جهانی گروه C‌در اواخر ماه مِی و اوایل ماه ژوئن در بحرین برگزار می‌شود. ایران قرار بود ۳ بازی از ۴ دیدار اخیر گروهی خود از‌جمله بازی برگشت مقابل بحرین را در خانه انجام دهد و به «محرومیت» از حق میزبانی مسابقات به AFC اعتراض کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->